top of page

מוזמנות ומוזמנים! תכנית הפעילויות בסמסטר הראשון



שלום לכן ולכם,

אוטוטו אוגוסט מסתיים וראש השנה בפתח, ומאוד משמח אותי שאנשים פונים בשאלה מה אני מציעה בשנה הקרובה - והאמת שההרצאות, סדנאות, קורסים וקבוצות נרקמים ומתהווים, ואתם מאוד מוזמנים.

חייכתי לעצמי כשתפסתי שאני מתכננת לפי סמסטרים גם כשאני כבר לא באוניברסיטה -

אז הנה התכנית לסמסטר הראשון נכון להיום. מתלבטות ומתלבטים מה מתאים? בשמחה נשוחח ונשקול.

קורס להורים שחפצים להכניס קצת יותר שקט ונחת למרחב המשפחתי בימי שלישי בערב בזום. בקורס נלמד, נתרגל ונתמקד באיך לשלב קשיבות וחמלה בחיי היום יום ובויסות של עצמנו ושל הילדים שלנו. הקורס מומלץ להורים שמוצאים את עצמם קצת יותר מדי כעוסים, עם רגשות אשם ותסכול מעבר לרצוי ועם רצון לשנות ולטפח את עצמם ואת הקשר עם הילדים. הקורס יתחיל ב2 בנובמבר בזום. שיחות היכרות תערכנה במהלך אוקטובר. לעוד פרטים, וגם איתי ישירות בטלפון.

השתלמות בלמידה חברתית רגשית בגישת מיינדפולנס וחמלה לצוותי חינוך בחטיבות הביניים

בשנה שעברה, למרות הקורנה, השלמנו את השלב הראשוני של התכנית וכעת אנחנו מתחילים במרץ את ההשלמויות במסגרת לשכת המדען הראשי של משרד החינוך לצוותי חינוך של חטיבות ביניים.

הפרויקט הזה, עם השותפים הנפלאים שאיתי, ד"ר ריקרדו טרש שמוביל את הפרויקט ופרופ' אודרי אדי - רקח עדיין פתוח השנה להצטרפות של כמה בתי ספר. מעוניינים בתכנית בבית הספר של הילדים שלכם? מכירים מנהלות ומנהלים שאולי ירצו להצטרף? חברו ביננו בבקשה! זו מתנה נפלאה.

קורסים והכשרות לאנשי מקצוע

במסגרת פורום אמפט"יה מוצע קורס הכשרה למטפלים בתחום של הורות קשובה וחומלת. עשרה מפגשים החל מאוקטובר בימי רביעי בערב בזום. אין צורך בניסיון קודם בתרגול קשיבות וחמלה. לעוד פרטים ולהרשמה

במסגרת האגודה לטיפול זוגי ומשפחתי גבו וייס ואנוכי מציעים הכשרה מרוכזת וקולעת של שלושה מפגשים בקשיבות ובחמלה בשדה הטיפולי הזוגי וההורי, בלייב (כל עוד אפשרי) בימי חמישי בדצמבר 2021 בקיבוץ נצר סירני. למי שלא יודע - גבו הינו מאסטר בקראטה ואני, רחוקה מלהיות מאסטרית, אבל מתרגלת ומלמדת ניה. החיבור שלנו בהבנה של התפקיד החשוב של הגוף בעולם הזוגיות וההורות גם יכלל בהשתלמות. פרטים מלאים יהיו זמינים בפרסום של האגודה לקראת ראש השנה. לעוד פרטים בנתיים, מוזמנות ומוזמנים להיות איתי בקשר בנתיים.

במסגרת מכללת פסגות מוזמנים להצטרף לקורס בסיסי במיינדפולנס וחמלה של שבעה מפגשים ארוכים בימי ראשון אחר הצהרים, שוב בלייב בתנאי שגב. קורונה תאפשר זאת. לפרטים ולהרשמה

במסגרת המרכז לויסות רגשי מוזמנים להצטרף לקורס החדש בזום "ויסות, התקשרות והתפתחות במרחב הבטוח: יישומים של מיינדפולנס וחמלה" המשלב את תיאוריית ההתקשרות והתפתחות העצמי האמיתי עם עולם המיינדפולנס וחמלה. עשרה מפגשים, בימי ראשון בערב, בן השעות 8:30-10:00 החל מה21 בנובמבר. מתאים למטפלים בילדים ובמבוגרים. פרטים נוספים באתר המרכז

מחכה לכן ולכם בשמחה, בהתרגשות, בהודיה ובברכת שנה טובה ובריאה. נורית


הצילום המרהיב של גבי פישמן פוסברי

65 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page